تلفن:

03134394588

موبایل:

09134604047

آدرس:

اصفهان_خانه اصفهان-خیابان گلستانه_پلاک 16

شماره پروانه :

262921-3

prp بعد لز کاشت مو

آیا بعد از کاشت مو prp لازم است؟

درمان پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) یک درمان بسیار مهم پس از جراحی کاشت مو است. درمان پی آر پی رشد و استحکام مو را تقویت می کند و موفقیت کلی جراحی پیوند را افزایش می دهد.

پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) درمانی است که از پلاسمای خون خود بیمار، که غنی از فاکتورهای رشد است، برای ارتقاء بهبود و جوانسازی استفاده می کند. پس از کاشت مو، درمان PRP ممکن است برای بهبود روند بهبود، تقویت رشد مو و بهبود نتایج کلی پیوند استفاده شود.

پس از کاشت مو، فولیکول‌های موی تازه کاشته شده ممکن است زمان ببرد تا با مکان جدید خود سازگار شوند و رشد مو را شروع کنند. استفاده از درمان PRP ممکن است به تسریع روند بهبود و افزایش میزان بقای فولیکول‌های موی پیوند شده کمک کند.

درمان PRP معمولاً با گرفتن نمونه خون کوچک از بیمار، شبیه به آزمایش خون معمول، و سپس قرار دادن آن در سانتریفیوژ برای جداسازی پلاسمای غنی از پلاکت از بقیه اجزای خون انجام می شود. سپس PRP به پوست سر تزریق می شود یا به صورت موضعی با استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ یا درما رولر اعمال می شود. پی آر پی در افرادی که ریزش مو را تجربه می کنند 70 تا 90 درصد موثر است، این میزان پس از کاشت مو بیشتر است.

توجه به این نکته مهم است که درمان PRP باید همراه با سایر درمان های ریزش مو مانند ماینوکسیدیل و فیناستراید استفاده شود و یک سبک زندگی سالم، مراقبت از پوست خوب و یک رژیم غذایی متعادل می تواند به رشد موی سالم کمک کند. همیشه بهتر است با یک پزشک متخصص پوست و مو واجد شرایط مشورت کنید که می تواند نیازهای فردی شما را ارزیابی کند و بهترین توصیه ها را در مورد چگونگی دستیابی به بهترین نتایج ارائه دهد.

پیروی از دستورالعمل‌های مراقبت‌های بعدی که توسط پزشکتان داده می‌شود و صبور باشید، مهم است، زیرا ممکن است چندین ماه طول بکشد تا موهای کاشته‌شده رشد کنند و نتایج کامل قابل مشاهده باشد. اگر به این درمان علاقه مند هستید، با بهترین کلینیک کاشت مو در اصفهان ، کلینیک پارسی تماس بگیرید تا امروز با یکی از پرستاران حرفه ای ما مشاوره بگیرید.

prp بعد از کاشت مو
prp بعد از کاشت مو

درمان PRP چیست و چگونه برای رشد مو موثر است؟

درمان PRP یک درمان بسیار ساده، طبیعی و ایمن است که از پلاکت‌های معلق در پلاسمای خون شما استفاده می‌کند. این پلاکت ها سلول های بسیار تخصصی هستند که برای تحریک فولیکول های مو از طریق انتشار فاکتورهای رشد کار می کنند. این فرآیند بیولوژیکی بسیار پیچیده ای به نام نئوآنژیوژنز انجام می دهد. که اساساً به معنای ایجاد رگ های خونی جدید است که بافت را تحریک می کند و سلول های بنیادی فولیکول مو را سیگنال می دهد.

بعد از کاشت مو هر چند وقت یک بار به PRP نیاز است؟

پس از جراحی کاشت مو، به طور کلی توصیه می شود که یک دوره 4 درمانه را در ابتدا تقریباً یکبار در ماه انجام دهید. سپس توصیه می شود هر 3 الی 6 ماه یکبار درمان های نگهداری انجام شود. این برای حفظ رشد قوی سالم مو بعد از کاشت مو و کاهش پیشرفت ریزش و ضعف مو عمل می کند.

prp بعد از کاشت مو

PRP: یک راه حل قدرتمند سه مرحله ای( روش تزریق PRP چیست؟)

راز قدرت PRP در خون شماست. با استفاده از پلاکت های بدن، خون رسانی به فولیکول مو افزایش می یابد و باعث رشد طبیعی مو می شود. در اینجا سه ​​مرحله PRP وجود دارد:

1.خون از بازوی شما گرفته می شود و در یک سانتریفیوژ قرار می گیرد، دستگاهی که برای جداسازی اجزاء می چرخد.
2.خون شما به مدت 10 دقیقه چرخانده می شود تا پلاسمای فقیر پلاکت، پلاسمای غنی از پلاکت و گلبول های قرمز جدا شود.
3.PRP به داخل یک سرنگ کشیده می شود و در مناطقی که دچار طاسی می شوید به پوست سر شما تزریق می شود.

کل درمان حدود کمتر از 30 دقیقه طول می کشد و نیازی به استراحت ندارد. در حالی که پس از یک بار درمان متوجه بهبودی در تراکم مو خواهید شد، اکثر افراد برای دستیابی به نتایج مطلوب به سه جلسه درمان با فاصله 4 تا 6 ماه از هم نیاز دارند. PRP را می توان به تنهایی به عنوان یک درمان استفاده کرد، اما در صورت استفاده همراه با کاشت مو، چشمگیرترین نتایج را ارائه می دهد.

prp بعد از کاشت مو

چرا بعد از کاشت مو PRP انجام دهیم؟

کاشت مو یک جراحی زیبایی است که باعث رشد موهای پرپشت تر و ضخیم تر می شود. درمان شامل برداشتن فولیکول‌های مو از پوست سر شما در جایی که رشد سالمی دارید و استفاده از آن‌ها در مناطقی که طاسی هستید، است.

کاشت مو می تواند 6000 تا 8000 پیوند مو را در یک جلسه انجام دهد. انجام کاشت مو باعث افزایش تراکم و رشد مو با نتایجی می شود که می تواند مادام العمر باقی بماند.

پیوند مو و پی آر پی با هم راه حلی عالی برای ریزش مو فراهم می کند زیرا فولیکول های موی موجود و پیوندهای اهداکننده جدید را تقویت می کند. تغذیه فولیکول های مو با خون سالم، روند بهبودی را افزایش می دهد و حداکثر رشد مجدد مو را تحریک می کند.

پی آر پی می تواند سرعت پیوند فولیکول های مو پیوندی را افزایش داده و احتمال ایجاد اسکار را به حداقل برساند.

بسیاری از بیماران پس از کاشت مو دچار ریزش مو می شوند. در حالی که این طبیعی و موقتی است، انجام PRP پس از کاشت مو می تواند ریزش مو را به حداقل برساند و نتایج سریع تری ارائه دهد.

prp بعد از کاشت مو

چه زمانی پس از کاشت مو PRP انجام دهیم؟

پس از انجام کاشت مو، بهتر است سه هفته قبل از انجام درمان PRP صبر کنید. این باعث می شود که تورم کاهش یابد و بافت های شما بهبود یابد.

PRP حاوی سطوح بالایی از فاکتورهای رشد است – پروتئین‌های طبیعی که به بازسازی سلولی کمک می‌کنند. PRP با افزایش رشد سلولی، بازسازی کلاژن و ترمیم بافت، روند بهبودی را بهبود می بخشد.

خط مو

مقابله با ریزش مو می تواند ناامید کننده باشد. اگر عزت نفس شما را تحت تاثیر قرار می دهد، ما گزینه های درمانی مختلفی را برای رشد طبیعی و سالم مو ارائه می دهیم. دو گزینه ای که ما ارائه می دهیم کاشت مو و پی آر پی است.

کاشت مو یک جراحی زیبایی است، در حالی که PRP از خون شما برای حفظ رشد موی سالم استفاده می کند. هر دو روش درمانی را ترکیب کنید تا بهترین نتایج را برای داشتن خط موی سالم و جوان تر به دست آورید.

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظر بدهید

(0 نظر)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *