تلفن:

03134394588

موبایل:

09134604047

آدرس:

اصفهان_خانه اصفهان-خیابان گلستانه_پلاک 16

شماره پروانه :

262921-3

هایفوتراپی صورت برای چه سنی مناسب است؟

هایفوتراپی از چه سنی مناسب است؟

هایفوتراپی یکی از روش های کم تهاجمی است که نیازی به جراحی ندارد و برای جوانسازی پوست، رفع شلی و افتادگی پوست و رفع موضعی چربی های اضافی استفاده می شود. این روش عوارض جانبی بسیار کمی دارد و نیازی به استراحت پس از جراحی ندارد. دوره درمان بسیار کوتاه است و فرد می تواند بلافاصله پس از عمل به سر کار خود بازگردد. از این رو، استفاده از آن برای رفع پیری، چین و چروک، افتادگی و خطوط اخم و لبخند بسیار محبوب است.

قبل از انجام مراحل هایفوتراپی، این سوالی است که ممکن است بسیاری از افراد داشته باشند.

  • آیا آنها سن مناسبی برای این کار دارند؟
  • آیا هنوز برای هایفوتراپی زود نیست؟
  • آیا در سنین بالا می توان از درمان هایفوتراپی استفاده کرد؟

اگر می خواهید از هایفوتراپی برای جوانسازی پوست خود استفاده کنید و این سوال ذهن شما را مشغول کرده است تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

انجام هایفوتراپی

در طول درمان هایفوتراپی چه اتفاقی می افتد؟

قبل از اینکه برای بررسی سن خود برای هایفوتراپی بروید، بهتر است ببینید هایفوتراپی چگونه است. در این روش از امواج فراصوت با فرکانس بالا برای درمان مشکلات پوستی استفاده می شود. این امواج با استفاده از دستگاه خاصی در ناحیه مورد نظر که قبلاً توسط پزشک تجویز شده است، تقویت می شوند. نفوذ امواج اولتراسوند به پایین پوست باعث گرم شدن آنها و جمع آوری این سطوح می شود. در نتیجه چین و چروک روی پوست یا افتادگی شکم، کاهش وزن یا پیری از بین می رود.

هایفوتراپی برای افراد زیر 30 سال مناسب است؟

واضح است که کودکان نیازی به هیپوتراپی ندارند. بنابراین وقتی صحبت از گروه سنی زیر 30 سال می شود، منظور دوران نوجوانی یعنی تا بیست سال و از بیست تا سی سال است. بدیهی است که در این مدت هیچ گونه چین و چروک یا نشانه ای از پیری در صورت فرد مشاهده نمی شود. بنابراین این افراد برای جوانسازی پوست نیازی به استفاده از هیپوتراپی ندارند. برخی از تبلیغات ممکن است هیپوتراپی را به عنوان درمان یک رویداد قبل از وقوع آن نشان دهند. این تبلیغ بر اساس پیشگیری از پیری پوست در دهه سی و کند کردن روند پیری پوست، جوانان زیر سی سال را به استفاده از هایفوتراپی تشویق می کند.

لیفت صورت با هایفوتراپی

آیا هایفوتراپی برای افراد 30 تا 50 مناسب است؟

مردم معمولا اولین نشانه های پیری را در اواسط سی سالگی خود می بینند. در این سن خطوط ریز در نواحی اخم و لبخند و همچنین در کناره‌های چشم و لب‌ها ظاهر می‌شود که می‌تواند کمی آزاردهنده باشد. خانم ها معمولا در این سنین باردار می شوند و تغییرات هورمونی ناشی از این دوران روی پوست آنها تاثیر می گذارد. سطح اسید هیالورونیک و کلاژن در پوست کاهش می یابد و گودی زیر چشم یا کاهش حجم گونه ها به تدریج خود را نشان می دهد. پزشک اکیداً توصیه می کند که به محض مشاهده این علائم برای هیپوتراپی اقدام کنید. زیرا این کار سلول های پوست را تقویت می کند و از افزایش علائم پیری جلوگیری می کند.

هایفوتراپی افراد زیر 30 سال

هایفوتراپی بعد 50 سالگی مناسب است؟

در این مدت پوست رطوبت زیادی را از دست می دهد و کلاژن پوست نیز بسیار کم می شود.

در نتیجه، پوست انعطاف ناپذیر و نرم است و ترمیم آن بسیار دشوار است.

البته این بدان معنا نیست که هایفوتراپی برای افراد بالای پنجاه سال مناسب نیست. از این روش می توان برای رفع چین و چروک و تنش هایی که هنوز شدید نشده اند استفاده کرد.

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظر بدهید

(2 نظر)

  • ریحانه

    من ۱۸ سالم میتونم هایفوتراپی صورت انجام بدم؟

  • شیما

    نام دستگاه هایفوتراپی؟

  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *